Reklama:
Protein Extrifit v akci 2270 g + 1000 g ZDARMA
Zásoby doplněny, akce pokračuje! Protein s postupným uvolňováním v exkluzivní akci! Více zde.

Peter Vateha - ptejte se!

Ronnie.cz > Powerlifting > Osobnosti

Uživatelské jméno:
Heslo:
Text:
...
Upozornit na novou odpověď e-mailem.
Před napsáním příspěvku nepřehlédněte pravidla diskusí. Děkujeme za jejich dodržování.
 

Hodnocení: 0
tarbaj
Vloženo: 14:15:03, 09.04.2006 | profil autora
Ja som ziadal o radu pana Vatehu,ale asi skusim aj vas trening,ked hovorite ze vam to tak funguje:-9

Hodnocení: 0
Francois di Riminni
Vloženo: 14:01:18, 09.04.2006 | profil autora
deluxe:oD :oD :oD

Hodnocení: 0
CIZOPASNIK
Vloženo: 13:56:42, 09.04.2006 | profil autora
v tvym pripade by mohla pomoct suplementace hnojem, nejlip konskej, sezer tak 2-3kg denne a trening nasledujici: skakani po jedny noze do schodu 3x10 opakovani kazda noha, drepy s pinkponkovym mickem na hlave 3x18 opakovani a nakonec stohka na hlave 5x10 vterin... takhle jsem se dostal az ke drepu 500kg

Hodnocení: 0
tarbaj
Vloženo: 13:45:29, 09.04.2006 | profil autora
Dobry den.Pan Vateha cvicim uz 12rokov momentalne mam 97kg pri vyske 180 a chcel by som sa vas spytat ako mam zosilniet na nohy?Uz 12rokov cvicim drep s 60Kg a nemozem s tym nic robit!Uz som skusil vsetko.Nepomohol ani creatin ani drozdie co mi dedko doviezol z Ruska.Prosim vas o radu,ale neradte mi aby som skusil anabolika po nich mam strasne,ale fakt strasne vetry!Skuste sa vzit do mojej situacie.Za pomoc vam vopred dakujem.S pozdravom vas verny fanusik TARBY.

Hodnocení: 0
Lifter
Vloženo: 18:24:28, 15.01.2006 | profil autora
Myslel jsem všeobecně dresy, třeba u benčpresu! Protože tam ten výkon je hodně ovlivněn. Ještě když se vrátím k těm dřepům, používáš v tréninku bandáže? Jak moc ovlivňují tvůj výkon? A co strava? Používáš něco co bys mohl doporučit? Dikes

Hodnocení: 0
vatik
Vloženo: 21:57:39, 12.01.2006 | profil autora
sú najdôležitejším cvikom pre trojbojara aj kulturistu - vlastný názor. vybudujú hmotu a silu nielen nôh ale celého tela. trénujem ich 2x týždenne s malými obmenami. väčšinou striedam predné s klasikou, no na začiatku prípravy dávam aj predkopávanie, zakopávanie a veľmi sa mi osvedčili výpady alebo opačné drepy na hackendrepe. bez dresu idem max. do 240, pretože nechcem riskovať zranenie. dres pomáha spevniť telo a nie dvíhať váhu za teba!

Hodnocení: 0
Lifter
Vloženo: 10:46:45, 21.12.2005 | profil autora
Rozepiš podrobněji jak trénuješ ty dřepy? Používáš i jiné cviky na nohy? Jaké? Jak moc ti pomáhají superdresy? Kolik dáváš bez dresu? dik

editováno (Lifter) 22.12.2005, 13:07

editováno (Lifter) 22.12.2005, 13:07

Hodnocení: 0
vatik
Vloženo: 23:36:18, 18.12.2005 | profil autora
mrtvolu spraviš drepmi, je to asi na nepochopenie, ale je to tak. chrbát pri mrtvole stačí cvičiť podľa chuti, ak ju máš tak cvič, ak nemáš tak si zacvič to na čo chuť máš. to je všetko a funguje to

Hodnocení: 0
powr
Vloženo: 12:53:25, 18.12.2005 | profil autora
jak trenuješ mrtvolu ?

Hodnocení: 0
g_dgrim
Vloženo: 02:26:37, 15.12.2005 | profil autora
S Peterem připravujeme rozhovor... s Petrem ;-) inac je to manik, nech mu to vydrzi

Hodnocení: 0
Topděfka
Vloženo: 17:23:05, 13.12.2005 | profil autora
a ten má 74.5 kg jo?Sakra :)







Jméno: pamatovat
Heslo:



Erasport, s. r. o. • Svahová 1537/2, 101 00 Praha 10 - Vršovice • IČ: 29052131, DIČ: CZ29052131 • Kontaktní údajeZásady ochrany osobních údajů
Copyright © 2010-2019 Erasport, s. r. o. • Copyright © 2001-2019 Ronnie.cz • Ronnie.cz je registrovaná ochranná známka. • Historie změn
Publikování nebo další šíření obsahu serveru Ronnie.cz je bez písemného souhlasu společnosti Erasport, s. r. o. zakázáno.
Vyhledávání:
RSS     Internetový magazín  ::   Sportovní obchod  ::   Fitness TV  ::   Lidé  ::   Diskusní fórum  ::   Fitness akademie  ::   Fitness centra