Reklama:

Jak na silný úchop? Poradí obr Brian Shaw!

Ronnie.cz > Powerlifting > Trénink

Říká se, že silnýma rukama si urveš víc ze života. O silových sportech tohle platí dvojnásob. Je jasné, že síla předloktí a úchopu je nutnou podmínkou a limitujícím faktorem pro celou řadu, lépe řečeno většinu silových disciplin. S kufry se jen tak neproběhnete, když je neudržíte, stejně tak Vám budou k ničemu silná záda při mrtvém tahu, když Vám činka vypadne z rukou. Ale i u tlakových disciplín a obecně i dalších, kde úchop na první pohled nehraje tak zásadní roli, můžete ze silných předloktí a úchopu, který poskytne kvalitní stabilitu, velice dobře profitovat. Jak se postarat o rozvoj síly úchopu a předloktí, poradí jeden z nejpovolanějších v tomto oboru, top strongman Brian Shaw.

Brian Vám postupně sdělí svůj názor na to, jestli spojovat trénink úchopu s tréninkem mrtvých tahů, jaké cviky a metody používat, abychom docílili rovnoměrného rozvoje, a jak často trénink úchopu zařazovat, případně s jakými dalšími partiemi. Současně Vám dá Brian i nějaké tipy pro regeneraci namožených předloktí.


Jak na silný úchop, poradí Brian Shaw



Související články:

Diskuse k článku:
Reklama:
Uživatelské jméno:
Heslo:
Nadpis:
Text:
...
Upozornit na novou odpověď e-mailem.
Před napsáním příspěvku nepřehlédněte pravidla diskusí. Děkujeme za jejich dodržování.

Zobrazit všechny příspěvky







Jméno: pamatovat
Heslo:
Víte, že...
...poslední objednávka v obchodě
Ronnie.cz byla před 101 sekundami?



Erasport, s. r. o. • Svahová 1537/2, 101 00 Praha 10 - Vršovice • IČ: 29052131, DIČ: CZ29052131 • Kontaktní údaje
Copyright © 2010-2017 Erasport, s. r. o. • Copyright © 2001-2017 Ronnie.cz • Ronnie.cz je registrovaná ochranná známka. • Historie změn
Publikování nebo další šíření obsahu serveru Ronnie.cz je bez písemného souhlasu společnosti Erasport, s. r. o. zakázáno.
Vyhledávání:
RSS     Internetový magazín  ::   Sportovní obchod  ::   Fitness TV NOVÉ  ::   Diskusní fórum  ::   Fitness akademie  ::   Fitness centra